7 Eylül 2014 Pazar

"Hayaller Ve Ben "

    Hayal kurmak güzeldir. Bütün yaşananlara inat inanmak,istemek... Gözlerini kapatırsın,uzun uzun düşüncelere dalarsın. Hep olmak istediğin yerde olmak istediğin insanlarlasındır. O anlar hiç bitmesin istersin,sımsıkı yumarsın gözlerini,düşümür,düşünür,düşünürsün...
   Sadece hayalperest insanların anlayabileceği durumlardır bunlar. Çünkü bazen saçmalık boyutunda hayaller kurarsın,insanlar sana güler. Sahi bu ne kadar önemlidir sen mutlu olduktan sonra ? Kimse bilmez ki o hayaller gerçekleşmesi için kurulur... Ve bilmezler ki o hayalleri yaşamak için her şey yapılır.
    Yaradılış meselesi bunlar,kimsenin kendi tercihi değil, ama yaradılışımda ki belki de en çok sevdiğim özelliğim ya buysa ? Tabi bir de hayallere ulaşınca aslında o kurduğun hayali yaşamanın da seni memnun etmediğini gördüğün durumlarda olabilir. Bir hayal kurarsın, ona ulaşırsın ve yaşamaya başlarsın. Ya sonra ? Aradan zaman geçmesinin olgunluğuyla mı demeli yoksa kendi doyumsuzluğundan mı bilinmez o hayali yaşamanın senin için çok da şahane bir şey olmadığı kanısına varırsın. Hayallerin bir anda hayalkırıklığına dönüverir. Haydi tekrar başa dön...
     Tabi ki hayaller güzeldir ve onlara kavuşmak da öyle, sonu kötü bitenleri nadirdir her zaman kötümser olmayalım  :) Ya gerçekleşip deli gibi mutlu oldukların ? İşte sadece ve sadece onlar için bütün hayalkırıklıklarını göze alarak hayal kurmaya devam etmeli... Ben her zaman öyle yapıyorum hep yenilerini ekliyorum. Daha kavuşamadığım onlarca hayalim var benim.
     Ben bunları neden söylüyorum,neden yazıyorum bilmiyorum. İçimden akan kocaman bir nehir var, söyleyecek çok sözüm, yaşayacak bir sürü hayalim. Belki bu benim inancımı canlı tutma biçimimdir kim bilsin... 
     

                                                                                          XOXO P.S : Devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder