7 Eylül 2014 Pazar

"Yıllar Sonra İlk Merhaba"

   Eveeet yıllar sonra bu kız tekrardan yazmaya çizmeye başlamak istedi... Ve o adım bu adımdır.
Yıllar geçti,insanlar değişti,ne ben eski Eceyim ne zaman eski zaman...
   Eski yazılar birer anı olarak hafızamda kaldı.Ne kadar garip oysa ki, yılların geçmesi,her şeyin değişmesi. İyi ki geçmiş dediğim de var keşke geçmeseydi dediğimde. Ama şükür ki pek fazla pişmanlığım yok.
    Hayat sürekli yaramazlık yapan küçük bir çocuk gibi beni yorsa da, birbirimizden vazgeçemiyoruz. 2010 dan beri hayatımda bir çok şey değişti. Her şeyden önce "ben" değiştim. İyi ki değiştim , iyi ki büyüdüm o ayrı... Ama bir insanın çektiği bütün acılarla doğru orantılı olgunluk göstermesine karşıyım. Keşke hayat bize çirkin yüzünü göstermeden de biz olgunlaşabilsek... Ama ne yazık ki bu pek mümkün değil. O zaman zaman geçer biz büyürüz ve istesek de istemesek de olgunlaşırız. Neyse ne geçti bitti,olgunlaştık geçti.
   Güzel olaylardan,güzel insanlardan ilham almak yerine acıdan beslenen bir yaratıcılığa sahip olmak zor iş. E tabi istisnalar var ama kaideyi bozmuyorlar. Şuan ki hayatımdan çok memnunum,mutluyum. Ama insan geçmişiyle yaşamaktan kurtulamıyor. İçinde söyleyecek sözleri kaldıysa hele ki... Yazmak ne kadar güzelmiş ve ben içimi dökmeyi ne kadar çok özlemişim... Bu süre zarfında ne yaşamışım da ben bu zevkten kendimi mahrum bırakmışım diye kendime kızdım şimdi. Bu içimden taşan yazma isteği yine ölmez umarım,çünkü geri dönüşü çok zor oluyor. Bu yıllar sonra ki merhaba yazımdı,hemen sonra devamı gelecek.
   
                                                                                                         XOXO P.S: Devamı gelecek...

      


    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder